• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Isparta Valiliği
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Raporlar Stratejik Plan Performans Programı Bütçe E-Bordro
  • İLETİŞİM
°C
1
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Hukuk Müşavirliği
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yatırım İnşaat Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Aksu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Atabey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eğirdir İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Gelendost İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Gönen İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Keçiborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Senirkent İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Sütçüler İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Şarkikaraağaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Uluborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yalvaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yenişarbademli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Raporlar
      • Faaliyet Raporları
      • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu
      • Denetim Komisyonu Raporları
      • İl Genel Meclisi Komisyon Raporları
    • Stratejik Plan
    • Performans Programı
    • Bütçe
    • E-Bordro
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcıları
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Hukuk Müşavirliği
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Yatırım İnşaat Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Aksu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Atabey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eğirdir İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Gelendost İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Gönen İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Keçiborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Senirkent İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Sütçüler İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Şarkikaraağaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Uluborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yalvaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yenişarbademli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
 
İsmail KAYA
İsmail KAYA

 
                1965 Yılında Isparta da doğdu. İlk ve Orta Öğrenimini Isparta Gönen' de tamamladıktan sonra Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünden 1987 yılında mezun oldu. Askerliğini KKTC ' de Yedek Subay olarak yaptı. Memuriyete 1990 yılında Kredi ve Yurtlar Kurumunda Yönetim Memuru olarak başladı. 1993 yılında Keçiborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü görevine atandı daha sonra Uluborlu, Atabey ve Gönen İlçelerinde İlçe Özel İdare Müdürlüğü görevini sürdürdü. 03.06.2014 yılında atandığı İl Özel İdaresi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü görevine halen devam etmektedir.
 

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü Görev Tanımları

1. İl Özel İdaresinin personel planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmaları yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili tekliflerde bulunmak,

2. İl Özel İdaresi kadrolarının ihdas, iptal ve değişikliklerini yapmak,

3. İl Özel İdaresi merkez ve ilçe teşkilatı ile ilgili eğitim planlarının koordinasyonunu sağlamak, personel ile ilgili temel eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak,

4. Atama, görevlendirme ve nakil ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

5. Personelin özlük kayıtlarını tutmak,

6. Norm kadro ilke ve standartlarının uygulamasını yürütmek,

7. Görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavlarına ilişkin işlemleri yürütmek,

8. Personel derece ve kademe terfilerini yapmak,

9. Personelin emeklilik işlemlerini yapmak,

10. Sosyal Güvenlik Kurumu online sisteminde personel özlük bilgileri verilerini girmek,

11. Personelin izin, istirahat ve sağlık kuruluşlarına sevki ile benzer işlemler ile ilgili hizmetleri yürütmek ve yıllık izin onaylarını hazırlamak,

12. İnceleme ve soruşturma ile ilgili işlemleri yürütmek,

13. Sendikal ilişkiler ile toplu iş sözleşmelerinin uygulanmasını sağlamak,

14. Geçici işçi iş ve işlemlerini yürütmek,

15. Personel hareketlerinin belirli periyotlar halinde nicel ve nitel istatistikî bilgilerini tutmak,

16. Özel İdare birimlerinde ilgili mevzuat gereği staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek,

17. Personelin mal bildirimleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

18. Kadro ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

19. Sözleşmeli personele ilişkin işlemleri yürütmek,

20. Aday memurların eğitim programları ile hizmet içi eğitim planının hazırlanmasını koordine etmek ve uygulamasını sağlamak.

21. Pasaport verilmesine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,

22. Merkez personelinin maaş, ikramiye, kıdem tazminatı, arazi tazminatı ve harcırah gibi mali ve sosyal haklarına ilişkin iş ve işlemlerini yapmak,

23. Personelin maaşından kesilmesi gereken Sosyal Güvenlik Kurumuna ait kesintileri yapmak ve bu kesintileri Sosyal Güvenlik Kurumuna bildirmek,

24. Personelin icra ve temlik borcuna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

25. Giyim Yardım Yönetmeliği ve Toplu İş Sözleşmeleri gereği personele verilmesi gereken giyim yardımlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

26. Maaş ödemelerine için bankalarla yapılacak sözleşme ve promosyonlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

27. İl Özel İdaresi Bütçesi ile birim müdürlüğü harcama kaleminde tahsis edilen ödeneklerde harcama ve ihale yetkilisi olarak görev yapmak,

28. Birimin faaliyet ve hizmet alanı ile ilgili, stratejik plan doğrultusunda aylık ve yıllık raporlarını hazırlamak ve ilgili makama sunmak.

29.Evrak Kayıt, dosyalama, arşiv ve posta işlemlerini yapmak.

30.İş Sağlığı ve İş güvenliği işlemlerini yürütmek.

31.4207 Sayılı Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve kontrolü Hakkında Kanun çerçevesinde gerekli işlemleri yapmak.

32.5233 Sayılı Terör ve Terörle Mücadeleden Doğan Zararların Karşılanması Hakkında Kanun gereğince İlde yapılan işlemlerin sekretaryasını yürütmek.

33.İş-Kur ile ortaklaşa Toplum Yararına Projeler hazırlamak, bu kapsamda çalıştırılan personelin özlük, maaş, sigorta, icra vb. işlemlerini yapmak.

34. Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yürütmek. 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • T.C. Isparta Valiliği
  • Kullanım, Gizlilik ve Telif Hakları
Sanayi Mah. 104.Cd. No:59 (Eğirdir Yolu Üzeri) Merkez/Isparta
(0246) 211 65 00