• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Isparta Valiliği
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
T.C. Isparta İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Raporlar Stratejik Plan Performans Programı Bütçe E-Bordro
  • İLETİŞİM
°C
1
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcıları
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Hukuk Müşavirliği
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Yatırım İnşaat Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
      • Aksu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Atabey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eğirdir İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Gelendost İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Gönen İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Keçiborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Senirkent İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Sütçüler İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Şarkikaraağaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Uluborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yalvaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yenişarbademli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Raporlar
      • Faaliyet Raporları
      • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu
      • Denetim Komisyonu Raporları
      • İl Genel Meclisi Komisyon Raporları
    • Stratejik Plan
    • Performans Programı
    • Bütçe
    • E-Bordro
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcıları
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Hukuk Müşavirliği
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • İşletme ve İştirakler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Yatırım İnşaat Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
    • Aksu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Atabey İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eğirdir İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Gelendost İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Gönen İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Keçiborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Senirkent İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Sütçüler İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Şarkikaraağaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Uluborlu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yalvaç İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yenişarbademli İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Strateji Geliştirme Müdürlüğü

Strateji Geliştirme Müdürlüğü
 
Şebnem ÖZDOĞAN
Şebnem ÖZDOĞAN

 
 

23.06.1966 tarihinde İzmir’de doğdu. Aslen Denizlili olup ilk ve ortaokulu Tekirdağ Çorlu-Erzurum Aşkale ve Denizli’de tamamladı. 1990 yılında Anadolu Üniversitesi İş İdaresi Bölümünden mezun oldu.

Mesleki Geçmişi:

  • 1986-1991 Denizli Defterdarlığı Saraylar Vergi Dairesi
      • 1991-1993 Gaziantep Defterdarlığı
      • 1994-1995 Mersin Defterdarlığı Silifke Vergi Dairesi
      • 1995-1997 Isparta Defterdarlığı Davraz Vergi Dairesi
      • 1197-2001 Isparta İl Özel İdaresi (Bütçe Müdürü)
      • 2001-2007 Isparta İl Özel İdaresi (İl Özel İdaresi Müdür Yardımcısı )
      • 2007-2014 Isparta İl Özel İdaresi( Mali Hizmetler Müdürü)
      • 2014-Halen Isparta İl Özel İdaresi (Strateji Geliştirme Müdürü)

STRATEJİ GELİŞTİRME MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV TANIMI

      • İdare Stratejik Planının hazırlanması, izlenmesi ve değerlendirilmesi ile ilgili çalışmaları gerçekleştirmek.
      • Bütçe ve Performans Programının hazırlanması, uygulanması, izlenmesi ve değerlendirilmesini yapmak,
      • Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı hazırlamak ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak,
      • İdare bütçesinin ilk altı aylık uygulama sonuçları, ikinci altı aya ilişkin beklentiler ve hedefler ile faaliyetlerini kapsayan Mali Durum ve Beklentiler Raporu’nu hazırlamak,
      • İdarenin Yatırım Programını hazırlamak, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık Yatırım Değerlendirme Raporu’nu hazırlamak,
      • İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi, istatistikî verilerin değerlendirilmesi ve raporlanması ile ilgili faaliyetleri planlamak ve koordine etmek,
      • Ödenek gönderme, ödenek aktarma, ödenek tenkis, ödenek devir ve iptal işlemlerinin yürütülmesini sağlamak. İdarenin ilgili mali yıla ait yılsonu işlemleri sonrasında kesin hesabının oluşturulması ve malî istatistiklerin hazırlanması çalışmalarını yürütmek,
      • Ön Mali Kontrol işlemleri yapmak.(Gelir, gider, varlık ve yükümlülüklerine ilişkin malî karar ve işlemlerinin; İdare bütçesi, bütçe tertibi, kullanabilir ödenek tutarı, harcama programı, merkezi yönetim bütçe kanunu ve diğer malî mevzuat hükümlerine uygunluğu ve kaynakların etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılması yönlerinden yapılan tüm kontrol işlemlerini planlamak, koordine etmek ve denetlemek),
      • İdarenin Bütçe Kesin Hesabı ve Faaliyet Raporu’nu hazırlamak,
      •  Gelir iş ve işlemleri yapmak,
      •  İç Kontrol sisteminin standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak; üst yönetimin iç denetime yönelik işlevinin etkililiğini ve verimliliğini artırmak için gerekli hazırlıkları yapmak,
      •  İl Özel İdaresine verilen görevler kapsamında AR-GE çalışmalarında bulunmak ve Avrupa Birliği fonlarından yararlanmak için proje çalışmalarını koordine etmek,
      •  Halkın İl Özel İdaresine gönüllü katılmaları ile ilgili planlama çalışmalarını yapmak,
      •  Gayrimenkullere ait tahsis, devir, kiralama iş ve işlemlerini yapmak.
      • Mali işlemlere ilişkin kayıtları usulüne uygun, saydam ve erişilebilir şekilde tutmak,
      • Giderler ve borçlara ilişkin hak sahiplerine yapılacak ödemelerin ilgili hesaplara aktarılması için banka talimatlarını vermek,
      • Mali rapor ve tabloları her türlü müdahaleden bağımsız olarak düzenlenmek,
      • Muhasebe hizmetlerine ilişkin defter, kayıt ve belgeleri hazırlamak, ilgili mevzuatında belirtilen sürelerle muhafaza etmek ve denetime hazır bulundurmak,
      • Vergi Beyannamelerinin verilmesi işlemlerini yürütmek,
      • Mali yılsonu kapanış ve mali yılbaşı açılış işlemlerini yürütmek,
      • İlçelerdeki muhasebe kayıtları, belge ve işlemlerini denetlemek,
      • Teminat mektubu vb. kıymetli evrakların kayıtlarını tutmak ve muhafaza etmek,
      • Mevduat faizlerinin belirlenmesi için bankalardan tekliflerini toplamak, değerlendirmek ve diğer bankacılık işlerini yapmak,
      • Kanuni paylar ve emanetlere ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
      • Yoksullara yardım ve mikro kredi verilmesi çalışmaları yapmak,
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • T.C. Isparta Valiliği
  • Kullanım, Gizlilik ve Telif Hakları
Sanayi Mah. 104.Cd. No:59 (Eğirdir Yolu Üzeri) Merkez/Isparta
(0246) 211 65 00